Onderhoud (Reset cache MailFlowr)
In geval van problemen kan het handig zijn op de cache van de applicatie te legen, zie dit als een herstart van jouw pc. Er zijn 2 methodes om de cache op te ruimen:
1. via je MailFlowr profiel
2. via de instellingen van Google Chrome
Vaak is de 1e methode afdoende, mocht deze niet werken, pas dan de 2e methode toe.
Werken beide methodes niet, probeer dan ALLE cookies weg te gooien, zie: https://mailflowr.nl/help/help/cookies-verwijderen-chome-firefox/
1e methode – Via MailFlowr
In geval van problemen kan het handig zijn op de cache van de applicatie te legen, zie dit als een herstart van jouw pc
Klik rechtsboven op jouw naam(1) en vervolgens op Ga naar mijn profiel(2)

Nu zit je in jouw profiel instellingen
Klik vervolgens op Onderhoud(1) en Leeg de cache nu(2)

2e Methode – Via Google Chrome F12 of Firexox
Als de 1e methode niet werkt, dan is het verstandig de MailFlowr cache binnen Google Chrome Firexox leeg te maken.
Chrome:
1. Ga naar jouw MailFlowr omgeving, bijvoorbeeld https://demo.mailflowr.nl
2. druk op F12
3. Klik achtereenvolgens op Application(1), Clear storage(2) en daarna op Clear site data(3).

FireFox:
Klik rechtsboven op de streepjes(1) en kies voor Opties(2).

Kies voor Privacy & Beveiliging(1) ga vervolgens naar Cookies en websitegegevens(2) en kies voor Gegevens beheren…(3)

Zoek eventueel de website(1) op bijvoorbeeld “klant.mailflowr.nl”
Selecteer de juiste website(2)
Klik op geselecteerde verwijderen(3) of alle getoonde verwijderen(3) . Let op, bij alle getoonde verwijderen wordt ook de cache van andere sites verwijderd.
Klik op wijzigingen opslaan(5)

De volgende waarschuwing verschijnt, klik op verwijderen(1).
