Inhoud beantwoorde mail niet zichtbaar

Je bent hier:

Soms komt het voor dat de inhoud van een beantwoorde mail niet (geheel) zichtbaar is binnen MailFlowr(2).
Waarschijnlijk komt dit dan doordat MailFlowr niet goed kan bepalen waar de doorgestuurde mail eindigt. Dit is om eventuele vervuiling en dubbele blokken tekst te voorkomen binnen het systeem.
Waarschijnlijk heeft de klant dan geantwoord in het stuk tekst van de originele mail, bijvoorbeeld antwoorden op vragen(1) gegeven in het rood.
Je kunt dan op de knop Toon het originele bericht(3) klikken binnen de berichtweergave. Op dat moment wordt de mail getoond zoals die bij MailFlowr is binnengekomen.

Als je op deze knop klikt (toon originele mail(3)), dan wordt het originele mail bericht getoond, zoals hieronder te zien. Je ziet dan ook in één keer de antwoorden van de klant op de originele mail(1)
Let op! Deze originele mail wordt 30 dagen bewaard.
Wil je dus delen van deze tekst bewaren knip en plak deze dan even in een notitie binnen MailFlowr, dan blijven ze alsnog bewaard.

Inhoudsopgave
Schuiven naar boven