Acties in de berichtweergave

Je bent hier:

Als je in de berichtweergave zit (als je een mail geopend hebt. Verschijnt er boven aan de mail een lint met acties

Hieronder vind je een uitleg per knop van links naar rechts


Terug naar lijstweergave

om terug te keren naar de lijstweergave klik je op de knop terug naar lijstweergave (1)


Antwoord

Om een antwoord te sturen klik je eenvoudig op de antwoord knop (1)

Je komt dan in de mail-editor en kunt een antwoord opstellen (1)

Vervolgens kun je de status wijzigen (2) en eventueel de mail toewijzen aan een andere collega (3)

Ben je klaar met het opstellen van de mail, dan klik je op Stuur antwoord (4)


Notitie toevoegen

Om een notitie toe te voegen klik je eenvoudig op de knop notitie toevegen(1)

Je vult vervolgens de tekst in (2) voor de notitie. Noties zijn nooit zichtbaar voor de klant.

Je hebt de keuze om de notitie alleen zichtbaar te maken voor jezelf (3).

Ben je klaar met opstellen van de notitie, dan klik je op notitie opslaan (4)

De notitie is nu opgeslagen en bijgevoegd aan de mail


To-do / Taak aanmaken

Om een to-do of taak aan te maken klik je op de to-do knop (1)

Het taken scherm wordt nu geopend en je kunt nu een nieuwe to-do / taak aanmaken.
Selecteer eventueel dat de taak alleen voor jezelf is (1) (collega’s zien deze dan niet)
Geef de taak een titel (2)
Voeg optioneel een categorie (3) toe aan de taak.
Wijs de taak eventueel toe (4) aan een collega.
Geef optioneel een vervaldatum (5) op voor de taak
Als je Klaar bent klik je op Taak nu toevoegen (6).

De taak is nu toegevoegd. Je kunt deze openen door naar de to-do / taakmanager te gaan rechtsboven naast het zoekveld (1). Hier opent een scherm met de actuele taken (2).
Voor meer info over de to-do / taakmanager kijk hier: https://mailflowr.nl/help/help/to-do-taakmanager/


Inhoudsopgave
Schuiven naar boven