Zie in één oogopslag welke mails aan jou of aan andere teamleden zijn toegewezen.
Wijs eenvoudig mails toe aan jezelf of aan collega's
Schakel zo nodig snel over naar een andere mailbox
💌
Op deze manier valt er nooit meer een mail tussen wal en schip
Breng met behulp van herinneringen e-mailgesprekken terug onder jouw aandacht wanneer je maar wilt.
Stel eenvoudig een herinnering in zodat je een seintje krijgt wanneer je weer met de mail aan de slag moet.
💌
Hierdoor stuur je altijd een tijdige reactie
Wijs eenvoudig mails toe aan jezelf of aan teamleden.
Houd de inbox georganiseerd en de klanten tevreden.
💌
Weet altijd wie zal antwoorden door e-mails aan teamleden toe te wijzen
Maak gebruik van de kracht van workflows (zoals regels in outlook, maar dan nog krachtiger.
Wijs automatisch e-mails toe op basis van klantnaam of expertise van een medewerker.
Stel labels in op basis van bepaalde tekst in een e-mail.
💌
De mogelijkheden zijn eindeloos en de kracht is enorm!
Werk samen aan e-mails van klanten met ingesloten notities die jij en het team kunnen zien.
Noem of tag een gebruiker d.m.v. een @ en deze wordt op de hoogte gesteld van de notitie,
Standaard is de notitie zichtbaar voor iedereen (NOOIT de klant)
💌
Geen CC-s of forwards, gewoon notities
Nu ook rechtstreeks vanuit je mailbox de mogelijkheid voor live-chat en email campagnes.
Chat realtime met klanten of stuur nieuwsbrieven naar klanten op basis van een label of andere klanteigenschappen.
💌
Geen extra tools meer nodig
Pas eenvoudig de status aan van een email
Op deze manier is iedereen op de hoogte en ga je niet met meerdere collega's met dezelfde mail aan de slag.
💌
Altijd de actuele status van een e-mail
Gebruik opgeslagen antwoorden om snel en efficiënt op de meest voorkomende vragen te antwoorden.
Je voegt snel standaard blokken tekst toe aan een e-mail.
Gebruik dynamische variabelen om automatisch de gegevens van de ontvanger in te vullen.
💌
Bespaar enorm veel tijd en geef altijd het zelfde antwoord
Voeg een centrale handtekening toe die automatisch bij elke gebruiker wordt toegepast.
Je kunt een volledige HTML layout maken inclusief plaatjes, links e.d..
Gebruik dynamische variabelen (naam van de gebruiker, mailboxnaam, enzovoort) om automatisch de gegevens van de handtekening te vullen.
💌
Een uniforme handtekening voor ALLE gebruikers
Label e-mails of klanten om ze te groeperen op gemeenschappelijke kenmerken.
Maak zoveel labels als je wilt en geef ze een kleur.
De labels zijn weer te gebruiken in onze krachtige workflows of om nieuwsbrieven naar klanten te sturen op basis van labels.
💌
Alle e-mails en klanten goed georganiseerd.
Beheer jouw info@, verkoop@ en support@ op één centrale locatie.
Zie in één oogopslag wat er qua mail aan de hand is en aandacht behoeft.
Met onze groepen functie kun je mailboxen combineren in één uniforme weergave.
💌
Alle mail op één plek
Gebruik op SAML (ADFS, Azure AD) of oAuth gebaseerde eenmalige aanmelding om naadloos in te loggen bij MailFlowr.
Gebruik SAML met OneLogin, Salesforce, Azure, enz.
💌
Veilig en simpele toegang
Beperk de toegang tot jouw MailFlowr account door IP-adressen te "white-listen" en configureer ongeautoriseerde toegang.
Beveilig MailFlowr toegang en sta alleen toegang toe op specifieke netwerken.
Zie in één klik ALLE e-mail historie van de klant.
Maak gebruik van onze CRM functies zodat je al het klantcontact op één plek hebt.
💌
Al het klantcontact op één plek
Vind snel de mail va die ene klant of met dat ene onderwerp.
Onze krachtige zoekmachine op basis van ElasticSearch vindt binnen enkele miliseconden de juiste email.
MailFlowr houdt al jouw team e-mails gearchiveerd en doorzoekbaar.
💌
Elk e-mailgesprek binnen handbereik.
Heeft een klant naar de verkeerde mailbox gemaild?
Geen probleem, verplaats de e-mail gewoon naar de juiste mailbox.
Wijs statussen toe aan e-mailgesprekken zodat jij en het team weten in welk stadium de e-mail zich bevindt.
Antwoord van iemand buiten het team nodig? Stuur de e-mail gewoon door en laat MailFlowr de verschillende e-mail coversaties relateren.
Maak een bedrijfsrecord en MailFlowr koppelt automatisch e-mailadressen aan een bekend bedrijf per domein. Je kunt vervolgens workflows maken op basis van een bedrijf of SLA's aan het bedrijf koppelen.
Ingebouwd klantbeheer houdt een geschiedenis bij van elke interactie en biedt een overzicht van alle klantinteracties en mailgesprekken.
Deze unieke functie garandeert dat alle teamleden op de hoogte zijn van de SLA status van een gesprek en daar naar handelen. In combinatie met workflows voldoet de SLA functie aan elke eis van jou en de klanten.
Gebruik eigen mailserver of een van de populaire SMTP-services zoals SendGrid, MailGun, etc. voor alle uitgaande berichten.
Houd alle e-mail gesprekken gearchiveerd in MailFlowr om een complete klant- en bedrijfsgeschiedenis te bieden. De zoekopdracht garandeert dat je alles gemakkelijk zult vinden.
E-mails verschijnen in MailFlowr net zoals in jouw huidige e-mailclient. MailFlowr ondersteunt inline afbeeldingen en bijlagen. Je kunt zelfs bijlagen delen met alleen jouw team met behulp van notities.
Alleen e-mails gebruiken voor ticketing zal soms niet lukken. Breid MailFlowr daarom uit met een van de vele beschikbare plug-ins voor ticketbeheer (Github, Zendesk, etc.) en maak een ticket vanuit elke e-mail met één klik
Gebruik je Trello of Basecamp voor projectmanagement? Pak dan de Trello-plug-in om een kaart in Trello te maken in MailFlowr.
Gebruik CRM functies om de klantinformatie in MailFlowr uit te breiden.
Botsingsdetectie voorkomt dat twee agenten tegelijkertijd op de klant reageren. Het waarschuwt gebruikers in de MailFlowr-app ook realtme als iemand een e-mail tegelijk bekijkt of beantwoordt.
Met leesbevestiging kun je zien wanneer de ontvanger jouw e-mail heeft gelezen. Bekijk de status in de lijstweergave en in het gesprek. Je ontvangt eventueel ook een bureaubladmelding in realtime.
Voeg een extra beveiligingslaag toe aan het MailFlowr account voor authenticatie in twee stappen. Gebruik jouw mobiele telefoon of een Yubikey om toegang te krijgen tot de team e-mails in MailFlowr.
Voeg meerdere e-mails samen om te voorkomen dat je meerdere gesprekken over hetzelfde probleem moet beheren. Je kunt alle gesprekken met één simpele klik tot één samenvoegen. Geen overbodige e-mails meer!. Je kunt ook samenvoegen en koppelen in meerdere mailboxen.
Tag individuele teamleden van jouw mailbox in een notitie en alleen die teamleden krijgen een melding van de notitie. Met "vermeldingen" kunt je direct in de gesprekken een gesprek voeren met relevante teamleden